Celem funkcjonowania systemu teleinformatycznego RJWPRM jest wsparcie Wojewody w prowadzeniu w postaci elektronicznej Rejestru Jednostek Współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne. System zawiera funkcjonalności wspierające obsługę złożenia wniosku o wpisanie do rejestru przez jednostkę wprowadzaną na wniosek, obsługę procesu wpisania do rejestru jednostek z urzędu, proces weryfikacji danych Jednostek Wspierających oraz procesy udostępniania danych jednostek w celu realizacji działań związanych z obsługą sytuacji kryzysowych i zdarzeń medycznych wymagających użycia dodatkowych sił i środków.
Akt prawny regulujący działanie systemu RJWPRM: Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2019 r. poz. 993) dostępny pod adresem: Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym otwiera się w nowej karcie
Logowanie realizowane jest za pomocą konta w systemie P2.
Rejestracja nowego konta:
https://rejestracja.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl/ otwiera się w nowej karcie
Możliwe role w systemie, o jakie może wnioskować użytkownik:
Wniosek o nadanie uprawnień jak i informacje o formie przekazania wniosku znajdują się w zakładce Pomoc.
Znajdują się w zakładce Pomoc.
Uwagi dotyczące zawartości merytorycznej rejestru, w szczególności dotyczące danych jednostek, prosimy kierować do Departamentu Ratownictwa Medycznego i Obronności Ministerstwa Zdrowia na adres e-mailowy: dep-so@mz.gov.pl otwiera się w nowej karcie
Uwagi dotyczące błędów technicznych rejestru proszę kierować do Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - administratora technicznego rejestru. Pomoc świadczymy w dni robocze w godz. 9.00 - 15.00.
Telefon kontaktowy: 19 457 wew. 3, a następnie 38
E-mail: rjwprm@csioz.gov.pl